MÁV-Start
személykocsik
A motorvonati mellékkocsik a motorvonatok lapján
találhatók.
kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
ARmz 85-91 |
vegyes |
1+ osztály
1. osztály |
8
27 |
200 km/h |
35 db |
|
|
Szolnok |
2021-2023 |
|
Bpmz 20-91 |
termes |
2. osztály |
80 |
200 km/h |
12 db |
|
|
Szolnok |
2013-2019 |
|
Bbdpmz 84-91 |
termes |
2. osztály |
47 |
200 km/h |
10 db |
|
|
Szolnok |
2018-2019 |
|
Bbdpmz 84-91 |
termes |
2. osztály |
54 |
200 km/h |
35 db |
|
|
Szolnok |
2020-2021 |
|
Amz 19-91 |
fülkés
6 fő |
1. osztály |
54 |
200 km/h |
9 db |
|
|
CAF
Szolnok |
1994
2019-2021 |
|
Apmz 10-91 |
termes |
1. osztály |
60 |
200 km/h |
8 db |
|
|
CAF
Szolnok |
1994
2016-2018 |
|
Bmz 21-91 |
fülkés
6 fő |
2. osztály |
66 |
200 km/h |
12 db |
|
|
CAF
Szolnok |
1993
2019-2022 |
|
Bpmz 20-91 |
termes |
2. osztály |
80 |
200 km/h |
18 db |
|
|
CAF
Szolnok |
1994
2016-2018 |
|
WRmz 88-91 |
étkező |
42 |
200
km/h |
9 db |
|
|
CAF
Dunakeszi |
1994
2016- |
|
WLABmz 71-91 |
fülkés
1-3 fő |
hálókocsi
1- 2. osztály |
33 |
200 km/h |
6 db |
|
|
CAF
Dunakeszi |
1994
2020- |
|
Bcmz 50-91 |
fülkés
6 fő |
fekvőhelyes
2. osztály |
60 |
200 km/h |
9 db |
|
|
CAF
Dunakeszi |
1994
2018-2021 |
|
Ddmee 94-91 |
poggyász |
- |
200 km/h |
5 db |
|
|
CAF
Dunakeszi |
1995
2021- |
|
Amz 19-91 |
fülkés
6 fő |
1.
osztály |
54 |
200
km/h |
15
db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1997
2019-2022 |
|
Bmz 21-91 |
fülkés
6 fő |
2.
osztály |
66 |
200
km/h |
35
db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1997
2019-2022 |
|
Apmz 10-71 |
termes |
1.
osztály |
60 |
160
km/h |
9
db |
|
|
DWA
Dunakeszi |
1995
2020- |
|
Bpmz 20-71 |
termes |
2.
osztály |
80 |
160
km/h |
24
db |
|
|
DWA
Dunakeszi |
1994-1995
2020- |
|
Bpmee 20-70 |
termes |
2.
osztály |
80 |
160
km/h |
26
db |
|
|
DWA
Dunakeszi |
1994-1995
2020- |
|
WRRmz 88-71 |
étkező-bisztró |
30+21 |
160
km/h |
10
db |
|
|
DWA
Dunakeszi |
1995
2022- |
|
WLABmz 71-91 |
fülkés
1-3 fő |
hálókocsi
1- 2. osztály |
33 |
200
km/h |
9 db |
|
|
Görlitz
WSBA |
1994-1995
2007-2016 |
|
Bcmz 50-91 |
fülkés
6 fő |
fekvőhelyes
2. osztály |
33 |
200
km/h |
8 db |
|
|
DB-AW
WSBA |
1962-1972
2005-2017 |
|
Bcbmz 59-91 |
fülkés
6 fő |
fekvőhelyes
2. osztály |
51 |
200
km/h |
5 db |
|
|
DB-AW
WSBA |
1962-1972
2005-2017 |
|
ABmz 30-91 |
fülkés
6 fő |
1. osztály
2. osztály |
24
36 |
200 km/h |
6 db |
|
|
GOŠA
TZV Gredelj |
1989
2002-2007 |
|
Bmz 21-91 |
fülkés
6 fő |
2. osztály |
66 |
200 km/h |
13 db |
|
|
GOŠA
TZV Gredelj |
1989
2002-2007 |
|
Apee 19-57 |
termes |
1. osztály |
52 |
140 km/h |
3 db |
|
|
H.
Cegielski
Dunakeszi |
1979-1980
2008 |
|
Bpee 29-57 |
termes |
2. osztály |
72 |
140 km/h |
7 db |
|
|
H.
Cegielski
Dunakeszi |
1979-1980
2008 |
|
Apee 10-44 |
termes |
1.
osztály |
60 |
140
km/h |
26
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1967-1976
2017-2021
|
|
Bphee
20-44 |
termes |
2.
osztály |
80 |
140
km/h |
9
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2017-2022 |
|
Bpee 20-44 |
termes |
2.
osztály |
80 |
140
km/h |
87
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970-1971
2017-
|
|
WRRee 88-44 |
étkező-bisztró |
24+20 |
140
km/h |
7 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2012 |
|
Ad 19-30 |
fülkés
6 fő |
1.
osztály |
54 |
140
km/h |
4
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970
2017 |
|
Bd 29-30 |
fülkés
6 / 8 fő |
2. osztály |
64 |
140
km/h |
13
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970
2017-2019 |
|
Bd 20-30 |
fülkés
8 fő |
2.
osztály |
80 |
140
km/h |
13
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970-1971
2017-2020 |
|
Bd 29-37 |
fülkés
6 fő |
1.
osztály |
54 |
120
km/h |
5 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970
2017-2020 |
|
Bd 20-37
5xx |
fülkés
8 fő |
2.
osztály |
80 |
120
km/h |
45 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970-1971
2017-2020 |
|
Bd 20-37
3xx |
fülkés
8 fő |
2.
osztály |
80 |
120
km/h |
50
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1969
2017-2020 |
|
Bc 59-80 |
fülkés
6-8 fő |
fekvőhelyes
2. osztály |
54 |
160
km/h |
8
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970-1971
1985 |
|
Dd 94-80 |
poggyász |
- |
160
km/h |
10
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
1988-1990 |
|
Db 92-05 |
poggyász |
- |
120
km/h |
4 db |
|
|
Rába MVG
Szolnok |
1971
1996 |
|
Bd 84-44 |
fülkés
8 fő |
2.
osztály
poggyász |
8 |
140
km/h |
5 db |
|
|
Rába MVG
Szolnok |
1971
2010 |
|
Bd 84-07 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
12 |
120
km/h |
3 db |
|
|
Rába MVG
Szolnok |
1971
2013 |
|
WLAB 70-80 |
fülkés
1-3 fő |
hálókocsi
1., 2. osztály |
30 |
160
km/h |
10
db |
|
|
Görlitz |
1985 |
|
Bpmee 20-76 |
termes |
2.
osztály |
80 |
160
km/h |
49 db |
|
|
SGP Graz
Jenbacher |
1980-1986
1997-2005 |
|
Bpmbdfee 80-76 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
44 |
160
km/h |
6 db |
|
|
SGP Graz
Jenbacher |
1981-1987
1995-2005 |
|
Bdmpee
84-05 |
termes |
2.
osztály |
64 |
120
km/h |
8 db |
|
|
Ganz
Szolnok |
1992
2017 |
|
Bdmpee
84-05 |
termes |
2.
osztály |
48 |
120
km/h |
7 db |
|
|
Ganz
Szolnok |
1992
2022 |
|
By(ee) 21-55 |
termes |
2.
osztály |
84 |
140
km/h |
229 db |
|
|
Halberstadt
DB AW |
1978-1983
2014- |
|
By(ee) 21-55 |
termes |
2.
osztály |
84 |
140
km/h |
4+ db |
|
|
Halberstadt
Szolnok |
1978-1983
2022- |
|
By(ee) 21-55 |
termes |
2.
osztály |
84 |
140
km/h |
2+ db |
|
|
Halberstadt
Szolnok |
1978-1983
2022- |
|
Byd(ee) 84-55 |
termes |
2.
osztály |
70 |
140
km/h |
25-
db |
|
|
Halberstadt
DB AW |
1978-1983
2014- |
|
Byd(ee) 84-55 |
termes |
2.
osztály |
70 |
140
km/h |
1+ db |
|
|
Halberstadt
Szolnok |
1978-1983
2022- |
|
Bybdtee 80-55 |
termes |
2.
osztály |
61 |
140
km/h |
27
db |
|
|
Halberstadt
DB AW |
1978-1983
2018- |
|
Bp 29-05 |
termes |
2.
osztály |
54 |
120
km/h |
11 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1972
2013-2015 |
|
Bhv 20-07 |
termes |
2.
osztály |
80 |
100
km/h |
23 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1970-1976
1982-1988 |
|
BDd 82-28 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
56 |
120
km/h |
23 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1967-1968
1983-1997 |
|
BDdf 80-05 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
56 |
100
km/h |
7 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1963-1969
1979 |
|
Bhv 20-05 |
termes |
2.
osztály |
79 |
120
km/h |
309
db |
|
|
Dunakeszi
Dk, Szolnok |
1963-1972
1998-2009 |
|
BDt 80-05
400-405 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
46 |
120
km/h |
6
db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1963-1970
1999-2000 |
|
BDt 80-05
406-418 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
44 |
120
km/h |
55 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1963-1970
2003-2009 |
|
Ba-w
25-01
|
termes |
2.
osztály – |
54 |
25
km/h |
6 db |
|
|
Debrecen |
1960-1961 |
|
BDa-w
25-01
615 |
termes |
2.
osztály –
poggyász |
29 |
25
km/h |
1
db |
|
|
Debrecen
Debrecen |
1958
1970 |
Megőrzendő, retró állagban lévő kocsik
kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
WRmz 88-91 |
étkező |
42 |
200
km/h |
1 db |
|
|
CAF
Dunakeszi |
1994
2016- |
|
WRRee 88-44 |
étkező-bisztró |
24+20 |
140
km/h |
1 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2012 |
|
Apee 17-37 |
termes |
1+ osztály |
38 |
140
km/h |
4
db |
|
|
Rába MVG
G. Tim. Co |
1970-1971
1999
|
|
Bd 20-37
3xx |
fülkés
8 fő |
2.
osztály |
80 |
120
km/h |
5 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1969
2017-2020 |
|
Dd 94-80 |
poggyász |
- |
160
km/h |
1 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
1988-1990 |
|
Db 92-05 |
poggyász |
- |
120
km/h |
1 db |
|
|
Rába MVG
Szolnok |
1971
1996 |
|
A 19-80 |
fülkés
6 fő |
1.
osztály |
54 |
140
km/h |
1 db |
|
|
Waggonbau
Bautzen |
1981 |
|
B 20-80 |
fülkés
6 fő |
2.
osztály |
60 |
140
km/h |
1 db |
|
|
Waggonbau
Bautzen |
1981 |
|
Ao 19-37 |
fülkés
6 fő |
1.
osztály |
54 |
120
km/h |
1 db |
|
|
H.
Cegielski
Poznań |
1979 |
|
Bko 20-37 |
fülkés
6 fő |
2.
osztály |
60 |
120
km/h |
2 db |
|
|
H.
Cegielski
Dunakeszi
|
1979-1980
1990-1991 |
|
Bo 20-37 |
fülkés
8 fő |
2.
osztály |
80 |
120
km/h |
2 db |
|
|
H.
Cegielski
Poznań |
1979-1980 |
|
By 20-17
|
termes |
2.
osztály |
80 |
100
km/h |
1 db |
|
|
Dunakeszi |
1973-1982 |
|
Bhv 20-07 |
termes |
2.
osztály |
80 |
100
km/h |
4 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1970-1976
1982-1988 |
|
BDdf 80-05 |
termes |
2.
osztály
poggyász |
56 |
100
km/h |
1 db |
|
|
Dunakeszi
Dunakeszi |
1963-1969
1979 |
MÁV Zrt.
tulajdonában lévő személykocsik
kép |
pályaszám |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó |
gyártás
éve |
|
Ba
w-w 25-01 494 |
étkezőkocsi |
30 |
30 km/h |
1
db |
|
|
MÁV
Debreceni Járműjavító
n. a. |
1959
1989 |
|
Ba
w-w 25-01 496 |
étkezőkocsi
szalonkocsi |
30 |
30
km/h |
1
db |
|
|
MÁV Debreceni
Járműjavító
n. a. |
1959
1998 |
|
Ba
w-w 25-01 493 |
termes |
2.
osztály – |
30 |
30
km/h |
1
db |
|
|
MÁV Debreceni
Járműjavító
n. a. |
1959
1984 |
|
Ba
25-01 495 |
termes |
2.
osztály – |
48 |
30
km/h |
1
db |
|
|
MÁV Debreceni
Járműjavító
n. a. |
1959
1984 |
|
BDdu
24-50
611, 612 |
termes |
2.
osztály –
poggyász |
29 |
30
km/h |
2 db |
|
|
MÁV Debreceni
Járműjavító
MÁV Debreceni
Járműjavító |
1958
1970 |
|
Ba
w-n 25-01
485-488 |
termes |
2.
osztály – |
64 |
30
km/h |
4 db |
|
|
Ganz
és Társa Danubius |
1950 |
|
Ba
w-n 25-01
489-492 |
termes |
2.
osztály – |
64 |
30
km/h |
4 db |
|
|
Rába
MVG, Győr |
1964 |
|
Ba
w-nn 25-01
555-562 |
termes |
2.
osztály – |
64 |
30
km/h |
8 db |
|
|
Rába
MVG, Győr |
1961 |
|
Baw-a
25-01 001 |
termes |
2.
osztály – |
40 |
30
km/h |
1
db |
|
|
MÁV
Debreceni
Járműjavító |
1958 |
|
Bk
117 9906 |
termes |
2.
osztály |
20 |
30
km/h |
1
db |
|
|
Weitzer,
Arad
MÁV Szombathelyi Járműjavító |
1902
2002 |
Azokat a járműveket, amelyek ugyan 2.
osztályúak,
de fapados utastérrel rendelkeznek, „2.
osztály
–” megjelöléssel
jelöltük.
: a kocsi légkondicionált,
: a kocsi
légjavítóval rendelkezik, : a kocsiban nincs
klímaberendezés
|